środa, 18 maja 2011

Anna Dello Russo...."mam 4000 par butów" czyli niewiarygodna garderoba świata?!

Jest redaktorką japońskiego Vogue'a, globalną ikoną stylu i najodważniej ubierającą się kobietą świata mody. Jej wysadzane kamieniami szpilki Prady czy też kapelusze Garetha Pugha mieszkają w wysadzanym złotem apartamencie za wiele milonów euro, a ona sama w apartamencie obok. Na ścianach wiszą rzeczywistych rozmiarów zdjęcia wnętrz włoskiego pałacu, a z antycznych gablot prawie wysypuje się biżuteria i buty. Ach te jej fantastyczne  szpilki... - To moja obsesja - mówi Anna - Mam cztery tysiące par. Wiem, bo wszystkie je policzyłam. Dzięki temu, że Anna nie uznaje w modzie ograniczeń, od kilku lat stanowi prawdziwy fenomen. Choć czasem zdaża się jej obudzić z myślą "Dzisiaj mam gdzieś to, jak wyglądam" ale już po chwili robi coś dokładnie na odwrót. Zakłada najbardziej niesamowitą sukienkę ze swojej szafy i najwyższe szpilki, gdyż twierdzi, że warto jest zmobilizować się, bo dzień będzie dużo lepszy, a gdy zapyta się ją w czym chodzi do supermarketu odpowie - Do supermarketu? Ja nie chodzę do supermarketu! Wolę kupować ubrania. One są moją religią.










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz